DUL ANNEM VE SİKİCİSİ PART 2

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Sabah annemin çağırmasıyla uyandım. Dün gece gördüklerim yenilir yutulur cinsten değildi. Annem 20 yaşındaki bir gençle sabaha kadar sikişmişti hemde ben evdeyken.

Annem: Semih oğlum gelir misin buraya bir şey konuşcam seninle.
(oğlum diyor. dün gece sabahlara kadar inleyen kadın bana oğlum diyor.)
Ben: efendim.
Annem: oğlum seninle konuşmam gereken cebeci escort bir mesele var.
Ben: dinliyorum.
Annem: 2 gün önce gördüğün kişi var ya. bugün bize gelecek tanışmanız için çağırdım.
Ben: tamam. (umursamaz bi tavırla)

Haftasonu olduğu için kahvaltıdan sonra sahil kenarına gittim. Bi banka oturup olanları düşünmeye başladım. Annem kendi yaşının yarısı kadar olan bir gençle beraber. Peki ama neden? Berkay olacak herif neden kendinden 20 yaş büyük biriyle birlikte. Düşündüm durdum, mantıklı bir açıklama bulamadım kendimce. Mademki akşam tanışmak için gelecek bende aklımdaki tüm soruları sorayım.

2 saat sonra annem arayıp eve çağırdı. Evin yolunu tuttum. Kapının önünde Berkayın arabasını gördüm.

Kapıyı açınca, annem Berkaya semih geldi dedi çıtır escort sesi salondan geldi. Salona girince ikiside toparlanmaya başladı birden. Annem dar siyah bi tayt üstüne de bol beyaz, eğildiğinde göğüslerinin tamamı gözüken bir tshirt giymiş.

Annem: oğlum bu Berkay abin, Berkay bu da oğluşum Semih.
Berkay: memnun oldum Semih nasılsın?
Ben: iyiyim sen nasılsın?
Berkay: iyiyim, abi diyebilirsin bana istersen.
Ben: tamam abi.

Annem Berkayın gözünün içine baktı, daha sonra bana döndü. Berkay da annemin yanına oturdu.

Annem: oğlum senin de bilmeni istediğim bir konu var. Berkayı buraya çağırdım çünkü (Berkaya bakıp gülümsedi)
Çünkü biz Berkayla birlikteyiz oğlum.
Ben: anladım.
Annem: tepkin bu mudur yani?
Ben: tepki gösterilecek bir şey yok, özgür bir kadınsın istediğini yapabilirsin sıkıntı yok.
Annem Berkaya dönerek:
– Sana demiştim benim oğlum çok anlayışlıdır.
Berkay: ee kimin oğlu sonuçta 🙂

Araya girdim ve:
– Anlamadığım bir şey var ama anne sen 40 yaşındasın escort ankara neredeyse Berkay abi ise gencecik. Seni yaşlı bulduğum için değil ama bu ilişkinin yürüyeceğinden emin misiniz?

Berkay elini annemin sırtına attı ve:

– Semihcim, sevgi olduktan sonra rakamların hiç bir önemi yoktur. Ben anneni çok seviyorum. Buna emin olabilirsin.

Annemin gözlerinin içi gülüyordu resmen. Dün gece olanları görmesem bunları saf aşık zannederdim.. Annem sofra kurdu ve hep beraber sofraya oturduk.
Annemle Berkay yan yana oturdular bende karşılarına oturdum. Yemeğe başladıktan 5 dk sonra annemin yüzü kızarmıştı ve Berkayın bi eli masanın altındaydı. Ne olduğunu anlamıştım sanırım ama gözümle de görmem lazımdı. Kaşığımı düşürmüş gibi yapıp sofranın altına eğildim. O da ne tahminim doğru çıktı. Berkay abi sofranın altından annemin amıyla oynuyor. Annem benimle konuşurken sesi titriyor resmen. Hiç bozuntuya vermedim fakat durmaya da niyetleri yok gibiydi. Ne yapabilirdim ki, yapabileceğim tek şeyi yaptım ve doyduğumu söyleyerek sofradan kalktım. Odama geçtim. Berkay abi resmen gözümün içine baka baka annemin amıyla oynuyordu. Olanları kabullenmek zorundaydım. Artık annemin bir sevgilisi vardı.

Bu konuyu unutup online csye girdim arkadaşlarla, oyun bittiğinde saate baktım 00:30’du. Berkayın gittiğini düşünerek salona girdim, girmez olaydım. Annem Berkayın kucağında südyeni yerde ve memeleri Berkayın ağzındaydı. Berkay anneme beni işaret etti ve annem hemen kalkıp toparlanmaya çalıştı bende odama girdim. 2 dakika sonra annem odama geldi.

Annem: üzgünüm oğlum farketmedim girdiğini.
Ben: farketsen ne olacaktı ki sanki, adamın seni yatırıp sikmediği kaldı.
Annem: nasıl konuşuyorsun oğlum sen
Ben: benim konuştuklarımı siz yapıyorsunuz.
Annem: özür diledik ya işte niye büyütüyorsun oğlum.
Ben: büyütüyor muyum? Anne ne dediğini kulağın duyuyor mu senin? (gerginlik iyice yükselmişti.
Annem: kaç yaşında kadınım sanane be sanane. geldim sana sordum, danıştım, gönlün olsun diye tanışın da istedim ama sana yaramadı. Seni adamdan saymak kabahati zaten.
Ben: şimdi sana bişe derdim de neyse, o herife de söyle çıksın gitsin evden.
Annem: hiç bir yere gitmiyor, bu gece burada kalacak.

Kapıyı sertçe vurup odamdan çıktı. Sanki suçlu benmişim gibi bir de bana bağırdı. Aşırı sinirlendim, yatağıma girip uzandım. Gözlerimi kapadım, sinirden ağlıyordum resmen. Bir de utanmadan bu gece burada kalacaktı. Bunlar da geçer dedim ve uyumaya çalıştım. Az sonra salondan sesler gelmeye başladı. 5 dakika sonra annem beni çağırdı.

– Semih buraya gel. (5 sefer bağırdı en sonunda gitmek zorunda kaldım)

Salona girince yok artık dedim. Berkay ve annem çırılçıplak, Berkay annemi domaltmış içinde ve annemin yüzü bana doğru bakıyor.

Ben: lan bu ne. ne diye çağırdın beni utanmaz kaşar.
Annem: annenle düzgün konuş (bu arada Berkay anneme arkadan vuruyor.)
Berkay: abicim annenin odasında südyenlerin olduğu çekmecede prezervatif var kutudan 3 tane getirir misin?
Ben: çüşş. Oldu amk başka bi emrin var mı?
Annem: nasıl konuşuyorsun Berkay ağğbinleeh. Git getir çabuk.

Arkamı döndüm ve annemin odasına doğru yürüyordum. Bütün ev şak şak diye yankılanıyordu. Annemin odasına gittim ve söylenilen yerden prezervatifleri alıp salona geçtim. Berkay abi annemin içinden çıkmış o ara sakso çektiriyordu. Annem elimdeki prezervatifleri istedi. Ben de hemen odama gitmek için çıktım. Annem arkamdan bağırdı.

Annem: nereye?
Ben: bilgisayar oynuycam.
Annem: çok oynadın bilgisayar, geç otur bari televizyon izle şurada. Hem Berkay abinle iyice tanış.
Ben: ya gidip uyuyacam.
Annem: yarın pazar, otur burada Berkay abinle tanış.

Oturdum televizyonu açtım, annem benimle konuşurken Berkay abinin siki inmişti. Annem onu kaldırmaya çalışırken Berkay abi bana seslendi.

Berkay: ee semih okul nasıl gidiyor?
Ben: iyi abi sağolasın(ulan bu benimle taşak mı geçiyor siki annemin ağzındayken sorduğu soruya bak)

Annem Berkayın sikini ağzından çıkarıp :

– Ha şöyle sohbet edin ya.

Dedi ve siki tekrar ağzına aldı. İnanılır gibi değil annem resmen önümde bilerek ve isteyerek sikişiyor.

Annem Berkay abinin sikini tamamen kaldırdıkdıktan sonra getirdiğim prezervatiflerden birini ağzına alıp ağzıyla Berkay abinin sikine taktı. Annem resmen azılı bir orospuydu. Kondomu taktıktan sonra tekrar domalır vaziyet aldı.
Berkay abi annemin içine yerleştirdi ve köklemeye başladı tekrar. Tüm hızıyla annemin amını sikiyordu. O ara bana dönüp:

-Semih kardeşim trtde maç vardı açar mısın? Dedi.

Bende bir şey demeden açtım. Herife bak hem annemi sikiyor hem maç izliyor rahata bak anasını satayım. 10 dk boyunca anneme domalır pozisyonda çaktıktan sonra annem ayağa kalktı ve mutfağa gitti. Elinde su vardı. Berkay abiye uzattı. Sonra bana döndü:

-oğlum aramızdaki buzlar erisin lütfen, su içer misin?
Ben: yok sağol.

O da tamam dedi suyu sehpaya koyduktan sonra Berkay abinin kucağına oturdu. Oturup kalkıyordu. Annem artık dayanamıyordu sanırsam ki inlemeye başladı. İnleme sesleri tüm evi sarmıştı. Berkay abi de gaza gelmiş olucak ki vitesi arttırıp alttan hızlı hızlı yapıştırıyordu anneme. O ara Berkay abiyle göz göze geldik. Gülümseyerek..

Berkay: Semihcim annen bu konuda harika cidden.
Annem: Öyle deme aşkım utanıyorum. (ah ahh)
Ben: Anne madem utanıyorsun ne demeye beni burada tutuyorsun, bir de yanımda sikişiyorsun.
Annem: Oğluşum bizim gizlimiz saklımız mı var seninle. (Berkayın kucağında zıplamaya devam ediyordu)
Ben: Ee biraz olsun ama bence şuna bak adam önümde annemi parçalayacak.
Berkay: Ahahaah parçalamam Semih anneni, korkma. (uff uff diye diye sikmeye devam ediyor.)
Annem: Parçala aşkım parçala, oğluşum sana şaka yapıyor istediğin gibi parçala. Bişe demez o sana Berkay abisi. Dimi oğluşum.
Ben: evet anne evet ne yarrak yiyorsan ye ben odama gideyim artık.

Dediğim anda Berkay abi annemi kucağından indirip annemi diz çöktürdü ve bi çırpıda kondomu çıkartıp annemin yüzüne doğru ilk fışkırığını attı. 31 çeker gibi elini sikiyle oynamaya devam etti hızlı hızlı. Annemde dilini Berkayın sikinin kafasına koydu. Ardından gelen fışkırmaların bir kısmı yüzüne bir kısmı annemin ağzına geldi. Berkay abi iliklerine kadar boşalınca annem sakso çekmeye başladı. Berkay abi o kadar çok boşalmıştıki şaşırmıştım. Acaba annemi sikmekten aşırı zevk aldığı için mi bu kadar boşaldı diye düşündüğüm bir an.

Ben: Anne ben odama gidiyorum.
Berkay: Annenin ağzı dolu semihcim iyi geceler.

Annem ağzını Berkay abinin sikinden çekip iyi geceler oğluşum diyecekti lafını tamamlayamadan Berkay abi ağzına tekrar kökledi. Odama gidip mümkün olduğunca az düşünerek uyumaya çalıştım..

Gece 2 civarı ani bir şimşek sesine uyandım. Benim en büyük korkum şimşek ve fırtına sesidir. Bunu pek tabi doğal olarak annemde bildiği için ben uyandıktan 20 saniye sonra annem odama girdi. Üstünde südyeni altında ise dantelli siyah bir külot vardı.

Annem: Oğluşum iyi misin, çabuk kalk gel benim yatağımda uyu.
Ben: tamam tamam.

Bu teklifi reddedemezdim çünkü şimşekten aşırı derecede korkuyordum. Annemin odasına girdiğimde Berkay abi hala uyanıktı. Bana doğru gülümseyerek.
– Gel semihcim gel korkma.

Berkay abi yatağın solunda annem ortamında ben ise en sağdaydım. Ben uyumaya çalışırken annemin kulağımın dibinde inceden ah oh diye sesi geliyordu. Yatakta yavaş yavaş sallanmaya başlamıştı.

Annem: biraz yavaş aşkım çocuk uyusun yatağı sallama.
Berkay: iyi tamam hiç sikmiyim seni yatalım hep beraber.
Annem: yok canım o kadar da değil sarsma yatağı yeter.

Biraz kendimi suçlu hissettim ve arkama döndüm. Arkama döndüğümde ikiside yine çırılçıplaktı, annemin yüzü bana dönüktü Berkay abi ise arkadan annemin amına geçiriyordu.

Ben: Berkay abi rahatsız ettim sizi, siz rahatınıza bakın sıkıntı yok uyurum ben.
Berkay: oğlum ne rahatsızlığı lan saçmalama. Bu amın içinde olmak yeter bana sıkıntı yok.
Annem: gördün mü aşkım benim oğlum bu kadar da düşüncelidir işte. Geçir o zaman oğluşumun güzel annesine.

Berkay abi hızlandı bir anda. Bende sırtımı döndüm. Annem bi eliyle sırtımdan destek aldı. Berkay abinin anneme vuruşlarıyla benim de bir omzum titriyordu. Berkay abinin her girişinde annemin o dolgun yuvarlak kalçasından şlak şlak diye bir ses geliyordu. Saat 3e doğru yaklaşıyordu.

Berkay: ya semih senin bu annen beni yordu yemin ederim ya. (anneme geçirmeye devam ediyordu.)
Ben: abi yorduysa dur sende anasını satayım. durmak bilmiyorsun kaç saattir.
Berkay: oğlum baksana şu kalçalara nasıl durayım. (kalçasına şaplak attı o ara.)
Ben: abi hakkını vercen o zaman annemin. (bu lafım üzerine iyice hızlandı, annem de kahkahalarla bizi dinliyordu.)
Annem: oğlum nasıl konuşuyorsun, hakkını ver diye ahahahah.
Ben: anne madem annemizi sikiyor bari hakkıyla siksin dimi Berkay abim.

İkiside kahkahalarla sikişmeye devam ettiler. Berkay abi annemi yüz üstü dümdüz bir şekilde yatırdı. Kendiside üste çıkıp annemin amına girdi. Annemin amcığı aşağıda kaldığı için rahat rahat sikişemiyorlardı.

Berkay: Semih sana zahmet yastığını verir misin?
Ben: buyur abide nabacaksın?

Aldı yastığı annemin göbeğinin altına koydu. Annemin amcığı Berkay abinin tam önündeydi artık. İki elini kalçasının üstünden belinden tuttu ve sikini amına sokup geçirmeye başladı. Annemin kalçasını tokatlaya tokatlaya kıpkırmızı yaptı. Annemin aldığı zevk yüzünden de belliydi kıpkırmızı olmuştu. Berkay abi ise bana bakıp gülümsüyordu.

Berkay: semihcim senin bu annen iliklerimi kuruttu ya, döl dayanmıyor bu karıya ahahahah.
Annem: halinden memnun değilsen memnun olacak birilerini bulurum aşkım. (Berkay içerlenmiş olacak ki, söylediği laftan intikam alıyor gibi geçirmeye başladı anneme.)
Annem: heh şöyle sik şu amcığı, eze eze suyunu çıkar sikine kurban olduğum. (annem zevkten ne dediğini bilmiyordu.)
Berkay: semih içeriden peçete getirsene abicim.
Ben: tamam abi.

İçeri gidip bir rulo peçete alıp anneme uzattım.

Ben: al anne, çok dayanmaz size bu. 🙂
Annem: ne demek istiyorsun terbiyesiz oğluşum, annene sikişken mi diyorsun. (kahkaha patlattı.)
Berkay: sikişkensin lan tabi, ben durmasam ölümü çıkartırsın bu evden 🙂

Berkay abi aldığı zevkten dolayı iyice hızlanmıştı annemin amına iki üç kere daha sokup çıkardıktan sonra sikini annemin kalçasına koydu ve bağırarak boşaltmaya başladı. Ne boşalmaydı ama annem altında titredi resmen. Parmaklarını ağzına koyup ısırmaya başlamıştı zevkten. Berkay abi o kadar boşalmıştıki annemin kalçasının üstü bembeyaz olmuştu.

Berkay abi tüm döllerini akıttıktan sonra annem yüz üstü yatarken üstüne uzandı. Siki annemin iki göt yanağının arasına girmişti. İkiside 5 dakika ölü gibi yattılar. Daha sonra Berkay abi annemin üstünden kalkıp banyoya gitti. Annemde peçete koparıp kalçasını siliyordu.

Ben: Anne tam silemedin ortasında kaldı.
Annem: Oğluşum ben tam göremiyorum yardım etsene.

Adamın döllerini de temizleyelim amk diye söylendim içimden. Peçete koparıp annemin kalçasındaki döllerin tamamını sildim. Annem de kalkıp banyoya gitti, Berkay abiyle birlikte duş aldılar. 15 dakika sonra odaya girdiler. Berkay abi hala annemin kalçasını okşuyordu ve bir şaplak attı. Annemden ayy diye bir ses çıktı. Annem geceliklerini giydi Berkay abide boxerıyla yatağa girdi ve uyuduk.

Derin ve güzel bir uykunun ardından uyandım, sabah olmuştu. Yatakta sadece ben kalmıştım. Nereye gittiler acaba diye düşündüm. İşemek için banyoya girdim tam kapıyı açtım bir de ne göreyim, Berkay abi ile annem duşta sikişiyorlar.

Ben: yuh be amk, doymadınız mı sikişmeye.
Berkay: bu göte doyulur mu be.
Annem: bu sike doyulur mu oğluşum.
Ben: ben işeyip çıkacağım.

Ben işerken Berkay abi duşakabinin içinde annemin saçlarından tutmuş arkadan yaslıyordu, bunlar hiç durmayacaklar mı diye düşündüm bir an. Kıtlıktan çıkmış gibi sikişiyorlardı. Annemin dul olduğu için arzulu olmasını anlayabiliyordum fakat bu kadarı azgınlığa abazalığa giriyordu. Elimi yıkayıp çıkarken;

Annem: oğlum kahvaltı hazır, mutfağa geç bizi bekle beraber kahvaltı yapalım.

Bir şey demeden mutfağa geçtim. Aradan 10 dakika geçti gelen giden yok derken yarım saat oldu karnım da iyice acıkmıştı dayanamayıp banyoya girdim. Annemler duştan çıkmış bu sefer banyodaki paspasın orada, Berkay abi annemin bacaklarını omzuna almış bi şekilde sikişiyorlardı. Beni farketmemişlerdi bile.

Ben: Anne, Berkay abi hadi acıktım sizi bekliyorum.
Berkay: oğlum ikinci postadayım bekle 5 dk sürmez geliyoruz, hadi canan sende sihirli dokunuşlarını yap bende acıktım.

Annem diz üstü çöküp Berkayın sikini ağzına aldı 30 saniye geçmeden Berkay abi hunharca boşaldı ve boxerını altına geçirip hadi gidelim Semih annen gelir dedi. Mutfağa geçtik ve yemeğe başladık, annem mutfağa nihayet geldi. Altında kısa bir şort üstünde beyaz neredeyse memeleri gözüken bir tişört vardı. Altına südyen giymediği belliydi. Sofraya oturmadan önce beni öptü daha sonra Berkay abinin dudaklarına uzunca yapışıp öpüştü. Daha sonra sofraya oturdu.

Annem: ah benim anlayışlı bir tanecik oğlum dün sana biraz sert çıkıştım ama bak fena mı oldu tüm gece Berkay abin inim inim inletti beni, kadınlığıma doydum.
Ben: sen mutluysan sıkıntı yok annem.
Berkay: semihcim bugün bi planın var mı, evde misin?
Ben: yok abi, neden sordun?
Berkay: hiç öylesine.
Annem araya girip; oğlum bugün Berkay abinle yeni bir şey planlıyoruz da o yüzden sordu.
Ben: neyle alakalı bir plan?
Annem: anlarsın ya bitanem.
Ben: ee evde olsam nolacak ki sanki yanımda yapmadığınız şey anasını satayım.
Annem gülümseyerek: e sende haklısın oğlum tabi:)
Ben: peki yeni olan şey nedir anne?
Annem: boşver bitanem ya.

Berkay abi ile annem kendi aralarında sohbet etmeye başladılar.

Berkay: hayatımda ilk defa seks yapmaktan yoruldum aşkım.
Annem: benim tempoma uymak kolay mı sandın sen, her şey koca sikle bitmiyor tatlım.
Berkay: lan dünden beri donunu giydirmedim sana benim yerimde başka biri olsa ölüsü çıkardı buradan.
Annem: yemek yedikten sonra semihle dolaşın biraz, akşama enerjini de toplarsın o ara.
Berkay : tamam aşkım.

Kahvaltımızı ettikten sonra Berkay abinin arabasına binip gezmeye başladık. En son fifa atmak için bir ps salonuna gittik. Akşama kadar oynadıktan sonra eve dönecektik, eve gitmeden Berkay abi yol üstünde bi aktarda durdu.

Ben: niye durduk abi.
Annem: akşama cephane lazım semih.

Ne dediğini anlamadım, dükkana girdi 2 dk sonra arabaya geldi. Elindeki kırmızı kalpli kutuyu torpidonun gözüne koydu. Kutuyu görünce benim jeton düştü, Berkay abi azdırıcı almıştı. Annemin 20 yaşındaki bir genci bu kadar yorabilmesi tuhafıma gidiyordu cidden. Kısa süren yolculuğun ardından eve vardık. Eve girdiğimizde annem bizi kağıda karşıladı. Berkay abi hemen annemin dudaklarına yapıştı, ben de odama girdim. Daha sonra akşam yemeği için çağırdı annem yemeğimi yedim ve odamda olduğumu söyleyip odama girdim. Biraz cs takıldıktan sonra film izlemeye karar verdim, bi film seçip izlemeye başladım. Filmin ortalarına doğru geldiğimde annemin odasından annemin çığlığa yakın bir bağırma sesi geldi.

Hemen annemin odasına koşup kapıyı açtım, Berkay abi annemi domaltmış annem yorganları yastıkları ısırıyordu.

Ben: ne oldu anne niye bağırdın o kadar?
Annem: yok bişe oğlum, merak etme keyfine bak sen.
Ben: e tamam o zaman.

Ne olduğunu anlayamadım, kapıyı az aralık bırakıp kapı önünde içeriyi dinlemeye başladım.

Berkay: sessiz ol bak çocuk te içeriden duymuş sesini.
Annem: aşkım göt kızlığımı ilk defa bozdurucam korkuyorum, nabıyım.
Berkay: korkucak bir şey yok, uzat kremi biraz daha sürücem. (bi sessizlik oluştu o ara Berkay abi annemin göt deliğine kremi sürüyordu her halde)

Annemden yine acıyla karışık bağırma sesleri çıktı ve en son Berkay abiye bağırarak.

– Çıkar aşkım lütfen çıkar çok acıyor. (bağırmaya devam ediyordu.)
Berkay: aşkım alışacaksın lütfen dur.
Annem: hayır Berkay çık diyorum çık kremle olacak iş değil. (her halde çıkmıştı Berkay abi)
Berkay: ee nasıl yapacağız Canan?
Annem: sanırım tek çözüm kayganlaştırıcı.
Berkay: ya şimdi nerden bulayım kayganlaştırıcı?
Annem: eczanede var.
Berkay: eczaneyi bilmiyorum ki ben.
Annem: Semihi gönder o zaman.
Berkay: tamam aşkım.

Berkay abi bana sesleniyordu. Ben sanki odamdan gelmişim gibi bi hava vermek için biraz bekledikten sonra girdim odaya. Odaya girdiğimde Berkay abi ile annem çırılçıplak yan yana yatıyordu. Annem yüzünü Berkay abinin boynuna koymuş biraz da yüz üstü yatmıştı. Yani götü tamamen bana bakıyordu. Berkay abinin 2 parmağı annemin göt deliğindeydi. Göt deliğinde de biraz krem kalmıştı.

Ben: efendim abi.
Berkay: semih senden bir şey rica edebilir miyim?
Ben: buyur abi.
Berkay: abicim eczaneye gidip, kayganlaştırıcı alabilir misin?
Ben: o ne abi?
Berkay: sen boşver onu al gel koçum sana zahmet hadi bekliyoruz.

Evden çıkıp eczaneye doğru yürüdüm. Eczaneye tam girecekken, içeride üst komşu Halil abinin olduğunu gördüm, beni görmemesi için 5 dakika etrafta dolaştıktan sonra eczaneye girdim. Berkay abinin dediği şeyi alıp eve doğru yola koyuldum. Annemin kapısı tamamen açıktı, odaya girdim pozisyon aynıydı değişen tek şey annemin götündeki parmak sayısı 3’e çıkmıştı.

Ben: Berkay abi istediğin şeyi aldım aha burda.
Berkay: sağol kardeşim tamamdır.
Ben: hadi kolay gelsin.

Odadan çıktım fakat kapıyı kapatmadım, benim odamın kapısından içerisi net görülebiliyordu. Odamın kapısına bi sandalye çektim ve olacakları izlemeye başladım.

Annem Berkay abinin sikini kaldırmak için abimin sikini yalamaya başladı. 10 dakika kadar sakso çektikten sonra, Berkay abinin önüne domaldı. Berkay abinin önünde annemin götü apaçık duruyordu, abimde annemin göt deliğini iyice yalayıp kıvama getirmeye çalıştı. Berkay abi yandaki sehpanın üstünden benim aldığım kayganlaştırıcıyı aldı bol miktarda eline döktü, eline döktüğü kayganlaştırıcıyı iki parmağıyla annemin göt deliğine güzelce yedirmeye başladı. Annemde eline biraz sıkıp Berkay abinin sikine 31 çekermiş gibi iyice sürdü.

Berkay abi önümde domalan annemin belinden iki eliyle tutarak yavaş yavaş sokmaya çalışıyordu. Annemin az önceki kadar acı çekmediği belliydi yine de ahlıyordu.

Annem: daha yavaş ol aşkım.
Berkay: bi alışsan hızlı ol diye yalvarıcaksın fahişem benim. (kalçasına vurdu iki eliyle de)

Berkay abi sikinin kafasını yavaş yavaş sokmayı başardı. Sakin sakin ileri geri yapıyordu ve her yapışında biraz daha aşama kat ediyordu. Biraz daha hızlanmaya başladı, annem neredeyse köküne kadar alıyordu. Bunu farkedince Berkay abi köklemeye başladı, Berkay abinin kasıklarıyla annemin kalçası birbirine değiyordu artık. Berkay abinin hızlanmasıyla ve daha sert köklemesiyle annemin kalçaları dalgalanıyordu. Az önce götten sikilince ağlayan annem şimdi dört köşeydi resmen. Arkadan Berkay abi vururken annem eliyle de amını okşuyordu.

Annem: oh vur berkayım vur acıma sakın bu kaltağa iyice sik bu kaltağı.
Berkay: ne oldu kaşar çabuk alıştın bakıyorum da.
Annem: o yarrağına bi alışınca insan, deli oluyor deli ohhhh.

Annem amacına ulaşmış gibiydi Berkay abi annemin sözlerine dayanamayıp aşırı hızlanmıştı. O kadar hızlanmasından ben korktum şahsen. Annem ise altında inlemekten çok böğürüyor gibiydi. Berkay abi annemin götünü sikerken aldığı zevkle kendini kaybedip, annemin kalçasına iki eliyle de sürekli şaplak atıyordu. Sokuyodu şaplak çıkıyordu şaplak. Şak şak diye çıkan sesler aşırı yükselmişti. Yukarıdan ve aşağıdan duyulduğuna emindim. Ama ne annem ne de Berkay bunu umursuyor gibi değildi. Zevkten gözleri dönmüş gibiydi. Berkay anneme tamamen yasladı ve memelerini okşayıp annemi boynundan öpmeye başladı.

Berkay: Nasıl ama aşkım dediğim kadar iyiymiş değil mi?
Annem: bu zamana kadar götten siktirmediğim için pişmanım, o kadar iyi.
Berkay: bana kısmetmiş demekki aşkım ahahahah.

Berkay abi sikini annemin götünden çıkardı. Anneme cenin pozisyonunu almasını söyledi. Annem cenin pozisyonu aldı bacaklarını da iyice yukarı kaldırdı. Berkay abi annemin götüne doğru geçti. Annemin üstte kalan göt yanağını iyice kaldırdı ve annemin götüne soktu. Annemi bu pozisyonda yaklaşık 20 dakika farklı tempolarla sikti. En son aşırı zevkten hızlanmaya başladı, annem canı çıkacak gibi bağırmasına rağmen Berkay abi durmuyordu. En son sikini bir daha soktu ve annemin üstüne yatıp titreye titreye, ohhh diye bağıra bağıra annemin götüne boşaldı. Tüm menilerini iyice akıttıktan sonra bir iki daha sokup sikini annemden çıkarıp kendini annemin yanına attı. Annemin göt deliğinden Berkay abinin spermleri akıyordu. İkisinin de aldığı zevk yüzlerinden okunuyordu. Annem Berkay abiye döndü, sırasıyla Berkay abinin kasıklarını, taşaklarını oradan sikini, göğüslerini oradan da dudaklarına yapıştı. Daha sonra o da kendini yana attı ve ikiside tavana bakıp sohbet etmeye başladılar.

Annem: şuan götüm sızlıyor, parçaladın resmen azgın boğam ama o zevk için değerdi.
Berkay: hayatımda daha önce hiç bu kadar zevk almamıştım çok iyiydi, iliklerime kadar boşaldığımı hissettim.
Annem: hadi kalk duş alalım daha sonra uyuyalım ve en kısa zamanda götümü tekrar parçala.
Berkay: tamam aşkım, sikim tüm emirlerine hazır her zaman.

Yataktan kalkınca ben de odamdan içeri girdim, annem ve Berkay birlikte duşa girdiler. Duştan çıktıklarında odalarına baktım devam edecekler mi diye ama ikiside mışıl mışıl uyuyordu. Ben de yatağıma girip uyudum..

EĞER BEĞENDİYSENİZ SON OLARAK PART 3’DE FARKLI BİR OLAYI ANLATICAM. BEĞENDİYSENİZ YORUM YAPIN LÜTFEN.

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Leave a Reply

porno izle webmaster forum bursa escort bursa escort bursa escort sports betting türkçe bahis güvenilir bahis canlı bahis bahis siteleri illegal bahis canlı bahis adapazarı escort adapazarı escort adapazarı escort adapazarı escort eryaman escort escort maltepe